2015. június 21., vasárnap

46. könyv - Ami megríkatott: Jenny Han - Nincs nyár nélküled




Cím: Nincs nyár nélküled

Sorozatnév: Nyár trilógia

Író: Jenny Han

Oldalszám: 259

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.

Kiadás dátuma: 2014.11.25.




 „Ebben a könyvben mindaz benne van, amire egy lánynak szüksége lehet nyáron.”  
Belly eddig minden egyes nyarát Cousins Beachen töltötte, élete azonban most fordulóponthoz érkezett. Mivel Conraddal való rövid kapcsolata gyászos véget ért a télen, életében először otthon fogja tölteni a nyarat. 
Legjobb barátnője, Taylor remek tervekkel áll elő: hajókázás, sütkérezés a medence partján, új fiúk, akikre rá lehet kattanni. De amikor Jeremiah felhívja a hírrel, hogy Conrad eltűnt, látszólag minden a nyaraló felé sodorja Bellyt.  
Vajon még egy nyarat eltölt azzal, hogy a fiú után fut, vagy végre képes lesz elengedni őt?
Valójában nem sírtam el magam rajta. De én nem is vagyok az a fajta ember, aki elsírja magát egy könyvön. Igaz, szokásom ugrálni, rohangálni vagy egyszerűen órákig mosolyogni, ha izgalmas, vidám résznél tartok.
Amikor olvastam, már nem tudom melyik résznél, de valamikor amikor Susannah-ról volt szó és fejezet vége volt, olvasás közben ittam egy kortyot, azt hiszem és éreztem, hogy ez most egy nagyon szomorú rész volt és tudtam, hogy ha síros típus lennék elbőgném magam.
Az előző rész nem igazán tetszett. Nem volt semmi tartalma, de megértettem, persze, hogy miért, de akkor sem fogott meg. A folytatás már jobb volt. Susannah halála és a gyászuk mélyítette ezt a könyvet. Sokkal több mindent csináltak ezen a nyáron, mint az előzőn, vagy legalábbis nekem több jött át ebből a részből.
Conradot nem bírom. Ez egyszerű tény és nem hiszem, hogy a harmadik rész ezen változtatni tudna. Én Jeremiah rajongó maradok. Belly eléggé gyerekesen viselkedik (mondom ezt én... na, jó inkább hagyjuk...), mivel azok után is koslat Conrad után, hogy ő megmondta, hogy nem ÉRDEKLI. Nem hiszem el, hogy nem tud elszakadni, ettől az elszigetelődő sráctól, miközben Jeremiah nagyon is igazából szereti. Remélem végül Belly Jeremiah-t választja végül.

Saját könyv? Nem és még mindig nem tudtak rávenni, hogy valaha beszerezzen. Ez eddig egy egyszer olvasós sorozat számomra.

Borító? Még mindig nem tetszik. Ugyanaz a problémám (lásd A nyár amikor megszépültem értékeléséél), de ez már nem fog megváltozni, így valószínűleg a harmadik részre is ugyanezt fogom írni.

Történet? Rövid időről, talán 4 napról szólt, de mégis valahogy több minden történt benne, mint az előző részben. Kevesebb volt az évekkel ez előttikre a visszapillantás, inkább Susannah-ról szólt a visszaemlékezés.

Újraolvasom? Nem valószínű. Mint már korábban említettem, egyszer olvasós könyvnek tartom.

Pontozás: történet: 10/7 - egy kicsivel jobb volt az előzőnél, de még mindig nem az igazi.
borító: 10/5 - még mindig nem tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése