2016. augusztus 7., vasárnap

Rock/metál számok book TAG



Először is szeretném megköszönni HeuRékának a kihívást, az ő válaszait itt olvashatjátok. Bevallom, amikor először megláttam a TAG címét, elgondolkoztam, hogy megcsináljam-e egyáltalán, mivel nem nagyon hallgatok rockot, a metál pedig egyáltalán nem az én stílusom. De miután megnéztem, hogy miről is van szó pontosan, megnyugodtam, hogy nem kell számokat csatolnom könyvekhez, legalábbis nem saját kútfőből.

1.) Black Veil Brides: Goodbye Agony ["Viszlát gyötrelem"]



Egy könyv, amit nehézkesen olvastál és örültél, hogy végre eljött a búcsúzás ideje:

Cassandra Clare: Bukott angyalok városa - Még mindig próbálkozom az Árnyvadász sorozattal, de számomra mindegy egyes része szenvedés. Bár a sorozatot még mindig nem sikerült befejeznem, de ezen a részen már szerencsére túl vagyok.



2.) Rolling Stones: (I Can't Get No) Satisfaction ["Nem vagyok megelégedve semmivel"]



Egy könyv, aminek egy szereplőjét se tudtad megszeretni igazán, bármennyire igyekeztél:

Rick Riordan: Az elveszett hős - A Percy Jackson sorozatot szerettem és a szereplőket is megkedveltem, de az új sorozat szereplőinek sajnos nem sikerült felérniük a régiekhez.




3.) Marilyn Manson: Tainted Love ["Romlott szerelem"]



Egy könyves páros, akik az adott regény alatt többnyire csak kínlódtak a kapcsolatukban/a kialakuló kapcsolatukban:

Zakály Viktória: Szívritmuszavar - Már én szenvedtem azon, hogy mennyit szenvednek a nem létező vonzalmukkal (én legalábbis nem éreztem a szikrát kettejük között). Az egész könyv alatt egy olyan kapcsolatot próbálnak létre hozni, ami eleve halálra van ítélve.




4.) Avenged Sevenfold: Nightmare ["Rémálom"]


Egy regény, aminek valamelyik főszereplőjének nehéz élete volt, azaz az élete egy „rémálom” volt:

Pittacus Lore: A negyedik - Nem volt igazán rémálom élete, de azért elég nehéz életük van a főszereplőknek. Hiszen hat éves koruk óta üldözi őket egy másik faj, akiknek az a céljuk, hogy végleg végezzenek a Lorien lakóival. Azóta bujkálnak és menekülnek, hogy aztán egy végsőt csatát vívjanak. Mondjuk így nézve elég „rémálom” életük van.



5.) Bon Jovi: Livin' on a prayer ["A mának élni"]


Egy könyv, amit viszonylag hirtelen felindulásból vásároltál meg, komolyabb hezitálás nélkül:

Nem szokásom így vásárolni, mindig átgondolom milyen könyvet veszek meg. Mondjuk van olyan író, akiben megbízom, mert tudom, hogy jó lesz a könyve. Így vagyok pl. Marni Bates: Gyilkos a vonal végén c. könyvével, mivel nagyon szeretem az írónőt, ráadásul a LOL-könyveket is szeretem, ezért ennél a könyvnél nem sokat gondolkoztam, amikor megjelent, rögtön meg is rendeltem.



6.) Bullet For My Valentine: You want a battle? (Here's a war) ["Harcot akarsz? Itt egy háború"]


Egy regény, ahol hosszú ideig elnyomtak egy szereplőt/egy népet, aki/ami később megelégelte ezt a bánásmódot és kiállt magáért/fellázadt. (Lehet szereplőt és népet is hozni):


Jennifer L. Armentrout: Origin - Nem szeretnék sokat mondani erről, nehogy spoiler legyen. A lényeg, hogy egy szervezet luxeneket tart fogva és kísérletezgetnek rajtuk/velük.



7.) Skillet: Better than drugs ["Jobb, mint a drogok"]


A kedvenc könyved/könyvsorozatod, amit a szó szoros értelmében imádsz és már fülig ér a szád, ha meglátod a címét vagy egy idézetet belőle:

Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra - Ezen egy kicsit gondolkoznom kellett, mivel sok könyvet szeretek és anyukámtól is megkérdeztem, szerinte melyik könyv lehet ez számomra. Ő egyből ezt a könyvet mondta, mire én rögtön vigyorogni kezdtem. Hát igen, ez van... imádom ezt a könyvet.




8.) Guns 'N Roses: Don't Cry ["Ne sírj"]


Egy könyvsorozat, amitől nehezen búcsúztál és sajnálod, hogy nincs több része:

Leiner Laura: Szent Johanna gimi - Nem is volt kérdéses, hogy ezt a könyvet írom ehhez a ponthoz. Ez a sorozat szerettette meg velem igazán az olvasást. Ötödikes koromban kezdtem neki az első részének, azóta pedig folyamatosan olvasok. Előtte is olvasgattam néha, de ez volt az a könyv, ami miatt könyvmollyá váltam. A 8. kötet után pedig amúgy is rossz lett volna, hogy nincs több része, de Laura még szívszorítóbbá tette az utolsó mondatokat. Még a mai napig szomorú elolvasni az utolsó oldalt.

„Utolsó oldal: 5/5*** – és betelt. ☹”

Amennyiben írtam már korábban az adott könyvről, a képre kattintva elolvashatod a véleményemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése